Overig

O ja, ik speelde ook nog wel eens in een film! Blijft leuk om te doen, maar komt er veel te weinig van. Was nog allemaal vóór het Youtube-tijdperk, waardoor er digitaal helaas niet veel beschikbaar is. Of misschien maar beter zo.

In 2006 speelde ik de hoofdrol in Belicht, een film van Lucas Camps. Eenmalig vertoond tijdens de première in Maastricht in november 2007. Het enige tastbare bewijs dat ik heb van de 40 minuten durende film zijn deze bloopers. Zoals voor veel films geldt: die blijven toch het leukst!


Ook kunnen vinden: de trailer van Keerpunt van Julius Horsthuis, waarbij Jasper nog een enorme oorontsteking heeft opgelopen door de snerpende wind. Waarom ik niet op de IMDb-pagina sta? Gaan we werk van maken!

.


Nog zo'n topprestatie op niveau, als vliegtuigjesgooier in een promo voor de Black Box Experience. Geen idee wat dat is, maar daar is dit filmpje ook voor bedoeld. Het gebeurt allemaal in de eerste halve minuut...



Astrid Bussink, wereldberoemd documentairemaakster inmiddels, heeft in het verleden ook genoten van van niet alleen mijn acteer- maar ook van mijn danstalent.

En o ja, deze was als pilot voor een programma van Jörgen Raymann. Wetenschapsnieuws met een knipoog: